|
До 9 травня рекламісти та телевізійники запускають проект «День перемоги людських цінностей»Група АДВ Україна, креативне агентство THINKMcCANN, відео продакшн-студія Lime Lite Studio та холдинг «Медіа Група Україна» представляють проект пам'яті про героїв, які брали участь у Другій світовій війні. Група АДВ Україна, агентство THINKMcCANN і Lime Lite Studio виступили з ініціативою створення проекту пам'яті героїв війни. У результаті була створена серія роликів під загальною назвою «День перемоги людських цінностей». Партнером трансляції серії відеороликів в телеефірі виступила «Медіа Група Україна» та телеканали, що входять до цього холдингу – загальнонаціональний канал «Україна», молодіжний «НЛО TV», тематичні «Футбол 1» і «Футбол 2», регіональні «34 канал», «Донбас», «Сигма» – а також сайт segodnya.ua. В ефірі ролики стартують напередодні 9 травня. «Війна – найстрашніший злочин перед людством. 9 травня залишається для нас днем пам’яті, коли ми згадуємо і дякуємо тим, хто віддав життя за наше сьогодення. Практично кожна українська родина пов’язана з тією великої війною – в ній воювали наші батьки, діди й прадіди. Кожна людина, яка пройшла війну, билася, в першу чергу, за своїх близьких, за свою землю, за майбутнє своїх дітей», – вважає Ольга Захарова, директор зі стратегічного маркетингу медіа-холдингу «Медіа Група Україна». «9 травня – це дата, яка повинна об'єднувати країну. А ніщо не об'єднує краще, ніж історії простих людей, долі яких перемелено жорнами війни. 9 травня – день пам'яті тих, хто боровся й гинув за нас. Ці герої – люди з плоті, крові, почуттів, емоцій. Вони – не міфічні переможці геополітичних «-ізмів», вони – люди і заслуговують на пам'ять людей. Саме цю думку ми спробували передати в роликах до дня пам'яті 9 травня. Ми дякуємо Lime Lite Studio за реалізацію ідеї і «Медіа Групу Україна» за наданий телеефір», – зазначив Сергій Урин, директор агентства THINKMcCANN. «Ми були раді взяти на себе виробництво цього проекту і об'єднати навколо нього професійну знімальну групу. Потрібно відзначити, що жоден з її учасників не попросив гонорар за свою роботу. Всі розглядали участь у цьому проекті, як відображення своєї громадянської позиції», – додав генеральний продюсер Lime Lite Studio Володимир Яценко. Перший ролик вже в ефірі, а також доступний за посиланням: http://youtu.be/ppzB3NpxwK4 ТОВ «Медіа Група Україна» – медіа-холдинг, який об'єднує національний телеканал загального інтересу «Україна», телеканал «НЛО TV», тематичні канали «Футбол 1» і «Футбол 2», «Регіональну Медіа Групу» (канали «Донбас», «34», «Сигма», «Сфера»), сейлз-хаус «Медіапартнерство», компанію «Діджитал Скрінз» (oll.tv), продакшн-компанію «Теле Про» та холдинг «Сегодня Мультимедіа». Власником медіа-холдингу ТОВ «Медіа Група Україна» є АТ «Систем Кепітал Менеджмент». За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до прес-служби ТОВ «Медіа Група Україна»: press@mgukraine.com Група АДВ Україна є частиною Групи маркетингових комунікацій AДВ, заснованої у 1995 році. До складу Групи АДВ входять понад 45 агентств, розташованих на території Росії, України, Білорусі, Казахстану, Азербайджану та Узбекистану. Команда АДВ – це більше 1 700 осіб, які працюють у 150 містах України та п'яти країнах СНД. Засновник компанії і голова Ради директорів Групи маркетингових комунікацій АДВ – Дмитро Коробков. До складу Групи АДВ Україна входять: агентство інтегрованих комунікацій Adventa Lowe, креативне агентство THINKMcCANN; агентство інтегрованих маркетингових сервісів TMA DRAFT Ukraine, трейд і шоппер маркетинг агентство Impacto, brand experience – агентство Momentum, PR-агентство PRP Group; комунікаційні медіа-агентства Initiative, UM (Universal McCann), Havas Media Ukraine (раніше – MPG) і Advert.ua. Група АДВ Україна існує з 1999 року і нараховує понад 500 професіоналів. Креативне агентство THINKMcCANN засноване в 2006 році. Входить до Групи АДВ Україна і є частиною мережі McCann Erickson (глобальна мережа McCann Worldgroup). Продукти, послуги, спеціалізація: маркетингові комунікації, креативні матеріали для всіх видів маркетингових комунікацій, стратегічне комунікаційне планування. THINKMcCANN посідає 1 місце в Рейтингу ефективності за результатами «Effie Awards Ukraine 2013» Всеукраїнської рекламної коаліції. Основні клієнти: Carlsberg Ukraine, «Миронівський хлібопродукт», L'Oréal, COMFY, Nestle та інші. Lime Lite Studio – відео продакшн-студія повного циклу, що динамічно розвивається на українському ринку. Команда складається з першокласних продюсерів, за плечима яких багаторічний досвід роботи над рекламними роликами і художніми фільмами як на місцевому так і на західному ринках; власна кастинг-студія з великою базою даних і локейшн менеджмент, який дає можливість забезпечити наявність необхідної локації. Компанія надає послуги, як для України, так і для зарубіжних ринків. Серед клієнтів міжнародні та локальні рекламні агентства, провідні FMCG компанії, мережі магазинів роздрібної торгівлі, телекомунікаційні та фармацевтичні компанії, а також фінансові організації. Роботи, створені Lime Lite Studio – багаторазові призери міжнародних та українських конкурсів таких як: КМФР, ММФР, Професійного конкурсу телевізійної реклами, Фестивалю Ідея та ін.
|