|
КИЇВСЬКІ ВЧИТЕЛІ ОБГОВОРИЛИ ВИКЛАДАННЯ ТЕМИ ГОЛОДОМОРУ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ
17 листопада у Київському міському будинку вчителя відбувся науково-методичний семінар для вчителів історії та українознавства "Суспільно-політичні та методичні аспекти вивчення проблематики Голодомору 1932–1933 років". Український інститут національної пам'яті долучився до проведення семінару як співорганізатор.
У заході взяли участь понад 60 вчителів, районних та обласних методистів з міста Києва. Протягом двох годин учасники говорили про останні результати наукових досліджень теми Голодомору, порушували прикладні питання – методику викладання цієї дражливої для дітей теми на уроках історії.
Директор Науково-дослідного інституту українознавства Богдан Галайко наголосив на суспільно-політичних трансформаціях, які відбуваються в Україні у наслідок вивчення та популяризації теми Голодомору.
Особливу увагу в учасників семінару викликала доповідь Володимира Тиліщака – заступника Голови Українського інституту національної пам'яті, який говорив про особливості впровадження результатів наукових досліджень з цієї теми у навчально-виховний процес. Дослідник також представив цьогорічний проект Українського інституту національної пам'яті, присвячений вшануванню жертв Голодомору, "Незламні".
Ганна Байкєніч (Український інститут національної пам'яті) обговорила з вчителями форми, методи та прийоми викладання теми "Встановлення й утвердження радянського тоталітарного режиму", а також презентувала візуальні матеріали до вшанування у навчальних закладах загиблих від Голодомору 1932–1933 років.
Ніна Лапчинська – головний зберігач фондів Національного музею "Меморіал жертв Голодомору" – присвятила свій виступ лекційному висвітленню теми "Голодомор – злочин геноциду окупаційного комуністичного режиму проти української нації".
Юрій Беззуб та Ольга Дудар (Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського національного університету імені Бориса Грінченка) перевели спілкування в практичну для вчителів площину – говорили про методико-психологічні особливості вивчення та викладання теми Голодомору. |