|
ШКІЛЬНІ МУЗЕЇ ПОТРЕБУЮТЬ ОЧИЩЕННЯ ВІД ТОТАЛІТАРНОЇ СПАДЩИНИ
Про шкільні історичні музеї, їх виховний потенціал та нагальну потребу осучаснення експозицій йшлося на семінарі-практикумі «Державницька спрямованість військово-історичних музеїв». Він відбувся 2 лютого 2018 року. Організував його Київський центр дитячо-юнацького туризму, краєзнавства та військово-патріотичного виховання для керівників музеїв військово-історичного (історичного) профілю столичних шкіл.
Фахівці Українського інституту національної пам’яті представили, яким чином реформа декомунізації стосується конкретного шкільного музею, переконували, що кожен окремий краєзнавець має долучитися до спільної справи – переосмислення радянського минулого, очищення публічного простору від тоталітарної символіки. Так, Ігор Кулик розповів про особливості реекспозиції музеїв на прикладах застосування Законів України «Про увічнення перемоги над нацизмом в Другій світовій віні 1939–1945» і «Про правовий статус та вшанування пам’яті учасників боротьби за незалежність України у ХХ столітті».
Співробітник Українського інституту національної пам’яті Ігор Кулик
Представники сектору методичної роботи Управління наукового забезпечення політики національної пам’яті Ганна Байкєніч та Олена Охрімчук репрезентували інформаційно-просвітницькі проекти Інституту, які допоможуть в змістовому оновленні музеїв. Зокрема, Збірку методичних рекомендацій до відзначення пам'ятних дат у загальноосвітніх навчальних закладах, візуальні матеріали «100 облич Української революції» і настільну гру «Українська революція 1917–1921 років». Представник сектору методичної роботи Управління наукового забезпечення політики національної пам’яті Ганна Байкєніч
Представник сектору методичної роботи Управління наукового забезпечення політики національної пам’яті Олена Охрімчук |