|
«ТИ ПРИНІС МЕНІ ЯБЛУКО?» – КИЯН ЗАКЛИКАЮТЬ У СУБОТУ ПРИЙТИ ДО МЕМОРІАЛУ ГОЛОДОМОРУПро загиблих від Голодомору українських дітей нагадує друге відео інформаційної кампанії “Ми пам'ятаємо. Ми сильні”.
Тендітна дівчинка серед хлібного поля. Тулить до грудей колоски. «Тобі не холодно?» - питає хлопчик-ровесник із сьогодення. «Ні. Бо ти прийшов. Ти приніс мені яблуко? Люди завжди приносять мені яблука» — довірливо відповідає дівчинка. А за кілька секунд це яблуко посеред вогників свічок лягає до ніг бронзової дівчинки з колосками – пам’ятника усім дітям, які загинули в роки Голодомору. “У цей день вони чекають на тебе” — автори відео закликали українців у суботу прийти до пам’ятників Голодомору, щоб вшанувати 85 роковини геноциду.
Таким символічним є другий ролик соціальної реклами до річниці Голодомору, знятий Young&Hungry Production за підтримки Міністерства інформаційної політики та за участі Українського інституту національної пам’яті і Центру досліджень визвольного руху. Проникливе відео нагадує про трагедію українських дітей у 1932-33-му.
Завантажити відеоролик у високій якості можна за посиланням.
“Саме діти в часи Голодомору були найвразливішою групою і гинули одними з перших, - пояснює історик, Голова Українського інституту національної пам'яті Володимир Вятрович. - Під час меморіальних заходів, які цьогоріч тривають по всьому світу до роковин Голодомору, кожного дня 85 днів символічно зачитуються імена 85-ти загиблих під час геноциду українських дітей”.
До зйомок запросили акторів із Львівського телевізійного театру “Юрашки”. “Коли ми говоримо про пам’ятник дітям-жертвам Голодомору, ми завжди бачимо щось нерухоме. І нам важко іноді уявити, що ховається за цією бронзою. Нам захотілося вдихнути життя в цю скульптуру. І спочатку справді все видається нелогічним, коли на широкому житньому полі з’являється хлопчик, одягнений по-осінньому. Але потім, коли ми переносимося на площу біля меморіалу жертвам Голодомору, все стає на свої місця”, - говорить режисер ролика Омелян Ощудляк.
Особливого колориту ролику додає відома “Мелодія” Мирослава Скорика.
“Цим роликом ми хотіли звернутися передусім до нинішніх ровесників тих дітей, щоб нагадати і їм про ті часи щиро і проникливо. І водночас сказати молоді - важливо берегти пам’ять про минуле, уміти співпереживати і відчувати свою дотичність до історії», - говорить Державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко.
Щороку наприкінці листопада по всій країні ми вшановуємо вбитих голодом у 1932-1933 роках. Ця традиція важлива не лише для пам'яті про Голодомор. Вона єднає нас, творить націю і робить сильнішими. Гасло цьогорічної інформаційної кампанії до 85 роковин Голодомору “Ми пам’ятаємо! Ми сильні!», а серед її візуальних образів український солдат на тлі меморіалу пам’яті жертв геноциду та свіча-куля.
Нагадаємо, що вже цієї суботи, 24 листопада відбудуться загальнодержавні жалобні заходи до 85-тих роковин Голодомору.
О 14:30 біля Національного меморіалу жертв Голодомору розпочнеться панахида.
О 16:00 пройде загальнонаціональна хвилина мовчання, після якої українці вдома та по всьому світу запалюватимуть свічки пам'яті у себе на вікнах чи біля меморіалів Голодомору.
Участь у заходах візьмуть Президент України, керівництво держави, високі гості із закордону, очільники українських церков, громадськість.
Пам’ятні заходу пройдуть також по всій країні.
Український інститут національної пам’яті закликає медіа розмістити символ пам'яті – свічку або знак Голодомору – в ефірах, на сайтах та на шпальтах видань.
Завантажити соціальну рекламу до 85-тих роковин, розроблену Українським інститутом національної пам’яті можна за посиланнями: для друку і для соціальних мереж. |