Офіційний веб-сайт УІНП

ВЕБ-СТОРІНКА "85-ТІ РОКОВИНИ ГОЛОДОМОРУ"

ВЕБ-СТОРІНКА "УКРАЇНСЬКА РЕВОЛЮЦІЯ 1917-1921"

СПЕЦПРОЕКТ "УКРАЇНСЬКА ДРУГА СВІТОВА"

МУЗЕЙ МАЙДАНУ

УРЯДОВА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Як російські пропагандисти використовують нацистські прийоми маніпулювання громадською думкою

На прохання «ВідеоТеки» директор Українського інституту національної пам’яті проаналізував принципи пропагандистської роботи Третього Рейху і нинішнього Кремля. 

На відміну від Третього Рейху Кремль де-юре не має власного міністерства пропаганди. Але де-факто державна медійна машина в Росії працює за тією ж моделлю, що й відомство Йозефа Геббельса, стверджує керівник Українського інституту національної пам’яті Володимир В’ятрович.

Апеляція до емоцій, нав’язування стереотипів, подання лише однієї точки зору, шельмування незгодних із офіційною політикою співгромадян – ці та інші методи впливу на суспільну думку неодноразово використовували гітлерівські пропагандисти. І нині ті ж самі прийоми впливу на свідомість використовує Росія в інформаційній війні проти України, говорить історик Володимир В’ятрович.

У нацистській Німеччині існувало ціле міністерство, яке відстежувало, аби громадяни отримували лише вивірену відфільтровану інформацію. Талант головного нацистського пропагандиста Йозефа Геббельса нещодавна оцінив Володимир Путін. Власне, сама система впливу російської держави на громадян через російські ЗМІ і є уособленням сучасного «міністерства пропаганди», вважає Володимир В'ятрович.

Джерело: ВідеоТека