![]() |
|
Істотні умови контракту
Пошивайло Ігор Володимирович призначений на посаду генерального директора Державного закладу «Національний меморіальний комплекс Героїв Небесної Сотні – Музей Революції Гідності» за контрактом 20 вересня 2016 року терміном на 5 років.
Згідно з контрактом генеральний директор «Національний меморіальний комплекс Героїв Небесної Сотні – Музей Революції Гідності» зобов’язується безпосередньо здійснювати керівництво (управління) Музеєм, забезпечувати його діяльність, виконання завдань Музею, передбачених чинним законодавством України, статутом Музею та контрактом. Генеральний директор підзвітний Українському інституту національної пам’яті у межах, визначених законодавством України, статутом Музею та контрактом.
Генеральний директор Музею зобов’язаний:
- безпосередньо здійснювати керівництво (управління) Музеєм, забезпечувати його діяльність, виконання основних завдань та напрямів діяльності Музею, визначених чинним законодавством України, статутом Музею та контрактом;
- у межах компетенції забезпечувати виконання державних програм розвитку музейної справи, охорони культурної спадщини, затверджених відповідно до Законів України «Про музеї та музейну справу», «Про охорону культурної спадщини», «Про культуру»;
- виконувати накази Українського інституту національної пам’яті з питань, що належать до компетенції Музею;
- виконувати доручення голови Українського інституту національної пам’яті з питань розвитку музейної справи, охорони культурної спадщини, використання державного майна;
- забезпечити виконання програм розвитку Музею на один і п’ять років, що розглядалися на засіданні конкурсної комісії;
- забезпечувати своєчасну сплату податків та інших обов’язкових платежів до бюджету у порядку, визначеному законодавством;
- своєчасно виплачувати заробітну плату працівникам Музею;
- забезпечувати цільове та ефективне використання коштів державного бюджету, інших коштів, за рахунок яких здійснюється фінансування діяльності Музею;
- забезпечувати виконання показників ефективності діяльності Музею;
- щокварталу подавати Українському інституту національної пам’яті звіт про результати виконання показників ефективності діяльності Музею, а у разі невиконання таких показників подавати Українському інституту національної пам’яті разом із звітом письмові пояснення щодо причин їх невиконання;
- забезпечити складання кошторису доходів і видатків / планів використання бюджетних коштів та подавати їх на затвердження (погодження) Українському інституту національної пам’яті в порядку, встановленому законодавством;
- подавати в установленому порядку Українському інституту національної пам’яті квартальну та річну фінансову звітність Музею;
- забезпечувати нормування праці у Музею відповідно до вимог чинного законодавства;
- забезпечити безпечні умови праці, належний стан засобів протипожежної безпеки, санітарії та гігієни праці працівникам Музею;
- дотримуватись визначених чинним законодавством України фінансових та бюджетних правових норм, здійснювати контроль за використанням та збереженням майна Музею, ощадливим і раціональним використанням матеріальних цінностей Музею;
- подавати на затвердження Українському інституту національної пам’яті план роботи, кошторис та штатний розпис Музею;
- інформувати Український інститут національної пам’яті про свою тимчасову непрацездатність, починаючи з першого дня її виникнення, та визначення особи, на яку покладено виконання обов’язків генерального директора Музею у період його тимчасової непрацездатності;
- подавати Українському інституту національної пам’яті визначені чинним законодавством документи для погодження доцільності свого службового відрядження та конкретного періоду надання відпустки;
- щорічно, у строк не пізніше 10 днів після закінчення календарного року, подавати Українському інституту національної пам’яті звіт про результати діяльності Музею за попередній календарний рік. У такому звіті у обов’язковому порядку зазначаються: результати виконання затверджених планів роботи Музею, основних завдань та напрямів діяльності Музею; заходи, вжиті для усунення порушень у діяльності Музею, виявлених під час перевірки діяльності Музею, та притягнення до відповідальності працівників Музею, винних у таких порушеннях;
- дотримуватись норм чинного законодавства, здійснювати удосконалення форм і методів управління, умов колективного договору, зміцнення договірної та трудової (виконавської) дисципліни;
- у разі розірвання (припинення) цього контракту передати справи новопризначеному генеральному директору Музею або особі, яка виконує обов’язки генерального директора Музею, за актом приймання-передачі;
- повідомляти Український інститут національної пам’яті про виявлені факти будь-яких порушень законодавства на території та об’єктах Музею у порядку та у спосіб, визначений законодавством;
- розглядати матеріали ревізій та перевірок фінансово-господарської діяльності Музею, приймати рішення за результатами таких ревізій та перевірок.
Генеральний директор Музею має право:
- без довіреності від імені Музею вчиняти правочини, підписувати платіжні та інші фінансові документи, а також вчиняти від імені Музею юридичні дії, що спрямовані на набуття, зміну чи припинення цивільних та інших прав і обов’язків Музею;
- представляти Музей у судах, у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними, фізичними особами, в тому числі закордонними, міжнародними організаціями, з питань, які стосуються діяльності Музею;
- видавати довіреності та доручення від імені Музею;
- відкривати рахунки у територіальних органах Державної казначейської служби України, банківських установах, а також розпоряджатися грошовими коштами Музею з дотриманням вимог чинного законодавства;
- визначати структуру та штатний розпис Музею в межах фонду заробітної плати з наступним поданням їх на затвердження Українському інституту національної пам’яті;
- затверджувати положення про структурні підрозділи Музею, посадові інструкції для працівників Музею, визначати функціональні обов’язки працівників Музею, затверджувати правила внутрішнього трудового розпорядку, інші організаційно-розпорядчі документи;
- призначати на посади, переводити, звільняти з посад працівників Музею у порядку, встановленому законодавством;
- розподіляти обов’язки між своїми заступниками;
- у межах компетенції видавати накази, інші акти, доручення та вказівки, які є обов’язковими для виконання усіма працівниками Музею;
- установлювати режим відвідування Музею, його об’єктів та структурних підрозділів;
- застосовувати до працівників Музею заходи морального та матеріального заохочення, накладати на працівників Музею стягнення відповідно до законодавства;
- самостійно вирішувати будь-які питання діяльності Музею, крім тих, що віднесені законодавством або статутом Музею до компетенції Українського інституту національної пам’яті;
- розробляти стратегію розвитку Музею та подавати її на погодження Наглядовій раді Музею у порядку, визначеному статутом Музею;
- укладати (підписувати) від імені Музею колективний договір у порядку, встановленому законодавством.
Український інститут національної пам’яті зобов’язаний:
- дотримуватись умов цього контракту;
- доводити до відома генерального директора Музею інформацію про нормативно-правові акти з питань фінансово-економічної діяльності та реалізації державної політики у сфері культури, музейної справи, охорони культурної спадщини, надавати генеральному директору Музею на його запит інформацію, яка необхідна для виконання основних завдань та напрямів діяльності Музею, і розпорядником якої є Український інститут національної пам’яті;
- організовувати та здійснювати фінансовий контроль за діяльністю Музею;
- здійснювати контроль за ефективністю використання та збереження закріпленого за Музеєм майна;
- організовувати та здійснювати контроль за виконанням генеральним директором Музею обов’язків, передбачених чинним законодавством, статутом Музею та контрактом;
- звільняти генерального директора Музею у разі закінчення контракту, достроково за ініціативою генерального директора Музею, а також у випадках, передбачених законодавством та контрактом.
Український інститут національної пам’яті має право:
- делегувати генеральному директору Музею шляхом укладення додаткової угоди до цього контракту окремі повноваження, пов’язані з діяльністю Музею у випадках, визначених законодавством;
- вимагати від генерального директора Музею надання позачергового звіту про його дії, якщо генеральний директор Музею допустив невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків щодо управління Музеєм та розпорядження майном, закріпленим за Музеєм;
- проводити перевірку діяльності Музею у порядку, визначеному законодавством;
- отримувати від генерального директора Музею інформацію, включаючи відповідні документи, щодо виконання окремих завдань або напрямів діяльності Музею;
- у випадку проведення перевірки діяльності генерального директора Музею тимчасово відсторонювати генерального директора Музею від виконання покладених на нього обов’язків відповідно до законодавства;
- здійснювати інші повноваження, визначені законодавством, статутом Музею та контрактом.
Оплата праці Генерального директора Музею:
За виконання обов'язків, передбачених контрактом, генеральному директору Музею встановлюється посадовий оклад у розмірі, передбаченому нормативно-правовими актами з оплати праці. Генеральному директору Музею додатково встановлюється у межах наявних коштів на оплату праці:
- надбавка за високі досягнення у праці у розмірі 100 відсотків посадового окладу і фактично відпрацьованого часу;
- надбавка за складність і напруженість у роботі у розмірі 50 відсотків посадового окладу і фактично відпрацьованого часу.
У разі недотримання (невиконання) обов’язків, передбачених цим контрактом, зазначені надбавки зменшуються або скасовуються;
- надбавка за почесне звання «Заслужений діяч мистецтв України» у розмірі 20 відсотків посадового окладу відповідно до законодавства;
- доплата за науковий ступінь кандидата історичних наук у розмірі 15 відсотків посадового окладу відповідно до законодавства.
Генеральному директору виплачується:
- грошова винагорода за сумлінну працю та зразкове виконання трудових обов’язків один раз на рік відповідно до діючого законодавства за рішенням Українського інституту національної пам’яті у межах наявних коштів на оплату праці;
- матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань один раз на рік відповідно до діючого законодавства за рішенням Українського інституту національної пам’яті у межах наявних коштів на оплату праці;
- матеріальна допомога на оздоровлення при наданні щорічної відпустки один раз на рік відповідно до діючого законодавства за рішенням Українського інституту національної пам’яті;
- щоквартальна премія за належне виконання обов’язків, передбачених контрактом, у розмірі, що не перевищує посадового окладу. Преміювання генерального директора Музею здійснюється за рішенням Українського інституту національної пам’яті у межах фонду оплати праці.
У разі невиконання (неналежного виконання) генеральним директором Музею обов’язків, передбачених цим контрактом, порушення трудової (виконавської) дисципліни, допущення в Музеї нещасного випадку із смертельним наслідком з вини Музею премія зменшується або не нараховується в тому звітному періоді, коли було виявлено порушення.
У разі виходу генерального директора Музею на пенсію йому виплачується грошова допомога у розмірі не більш як шість посадових окладів.
Припинення або розірвання контракту:
Контракт з генеральним директором Музею припиняється:
- після закінчення терміну дії контракту;
- за згодою сторін;
- з ініціативи Українського інституту національної пам’яті до закінчення терміну дії контракту у випадках, передбачених статтями 40 і 41 Кодексу законів про працю України;
Контракт може бути достроково розірваний з ініціативи Українського інституту національної пам’яті:
- у разі систематичного невиконання генеральним директором Музею без поважних причин обов’язків, покладених на нього контрактом;
- у разі невиконання (часткового невиконання) програм розвитку Музею;
- у разі одноразового грубого порушення генеральним директором Музею законодавства;
- у разі невиконання генеральним директором Музею обов’язків, передбачених цим контрактом, в результаті чого для Музею настали значні негативні наслідки (понесені збитки, виплачено штрафи тощо);
- у разі невиконання Музеєм зобов’язань перед бюджетом щодо сплати податків, інших обов’язкових платежів до бюджету;
- у разі систематичного недотримання генеральним директором Музею трудового, фінансового, бюджетного законодавства;
- у разі неподання у встановлений термін на затвердження Українському інституту національної пам’яті кошторису доходів і видатків / планів використання бюджетних коштів;
- у разі неподання Українському інституту національної пам’яті у встановлені законодавством та цим контрактом строки звіту про результати виконання показників ефективності діяльності Музею та/або письмових пояснень щодо причин невиконання таких показників, квартальної або річної фінансової звітності Музею, звіту про результати діяльності Музею за попередній календарний рік;
- у разі невжиття генеральним директором Музею заходів для усунення порушень у діяльності Музею, виявлених під час ревізії або перевірки діяльності Музею, незабезпечення виконання в установлені строки вимог контролюючих органів;
Контракт може бути достроково розірваний з ініціативи генерального директора Музею:
- у разі систематичного невиконання Українським інститутом національної пам’яті своїх обов’язків за цим контрактом, втручання Українського інституту національної пам’яті в управлінську діяльність генерального директора Музею, що може призвести або призвело до погіршення результатів діяльності Музею;
- у разі прийняття Українським інститутом національної пам’яті рішень, що обмежують чи порушують повноваження чи права генерального директора Музею за цим контрактом;
- у разі хвороби, інвалідності, або інших поважних причин, що перешкоджають виконанню генеральним директором Музею своїх обов’язків за контрактом. |
![]() |