Офіційний веб-сайт УІНП

ВЕБ-СТОРІНКА "85-ТІ РОКОВИНИ ГОЛОДОМОРУ"

ВЕБ-СТОРІНКА "УКРАЇНСЬКА РЕВОЛЮЦІЯ 1917-1921"

СПЕЦПРОЕКТ "УКРАЇНСЬКА ДРУГА СВІТОВА"

МУЗЕЙ МАЙДАНУ

УРЯДОВА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Умови конкурсу на посаду головного бухгалтера

 

Український інститут національної пам'яті оголошує конкурсний відбір на посаду державної служби категорії "Б":

 

№ п/п

Найменування державного органу

Місцезнаходження державного органу

Вид посади

 

 

Найменування посади

Інформація щодо особливостей зайняття посади

Інформація про дату оприлюднення оголошення в ЗМІ та посилання на веб-сайт державного органу

Кінцевий термін прийняття документів

Основні вимоги до кандидатів

Контактний телефон

1

Український інститут національної пам'яті

м. Київ,

вул. Липська, 16

керівник

начальник Відділу фінансово-бухгалтерського та технічного забезпечення (головний бухгалтер)

 

на постійній основі

 

27.03.2017

 

10.04.2017

згідно умов проведення конкурсу

(044) 281-08-89

 

 

УМОВИ проведення конкурсу на посаду начальника відділу фінансово-бухгалтерського та технічного забезпечення (головного бухгалтера) Українського інституту національної пам'яті

 

Загальні умови

Посадові обов'язки

Здійснює організацію бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності та контроль за раціональним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів; формує відповідно до законодавства про бухгалтерський облік облікову політику виходячи зі структури й особливостей діяльності Інституту; очолює роботу з підготовки та прийняття робочого плану рахунків, форм первинних облікових документів, які застосовуються для оформлення господарських операцій, за якими не передбачені типові форми, розробки форм документів внутрішньої бухгалтерської звітності, а також забезпечення порядку проведення інвентаризацій, контролю за проведенням господарських операцій, дотримання технології обробки бухгалтерської інформації і порядку документообігу; забезпечує раціональну організацію бухгалтерського обліку і звітності в структурному підрозділі на основі застосування сучасних технічних засобів та інформаційних технологій, прогресивних форм і методів обліку і контролю, формування і своєчасне представлення повної і достовірної бухгалтерської інформації про діяльність Інституту, його майновий стан, доходи і витрати, а також розробку і здійснення заходів на зміцнення фінансової дисципліни; організує облік майна, зобов'язань і господарських операцій, придбаних основних засобів, товарно-матеріальних цінностей і коштів, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з їх рухом, виконання кошторисів витрат, виконання робіт (послуг), результатів господарсько-фінансової діяльності Інституту, а також фінансових, розрахункових і кредитних операцій; забезпечує законність, своєчасність і правильність оформлення документів, складання економічно обгрунтованих звітних калькуляцій виконання робіт (послуг), розрахунків із заробітної плати, правильне нарахування і переказ податків і зборів у державний, регіональний та місцевий бюджети, страхових внесків у державні соціальні фонди, платежів у банківські установи; здійснює контроль за дотриманням порядку оформлення первинних і бухгалтерських документів, розрахунків і платіжних зобов'язань, витрат фонду заробітної плати, за встановленням посадових окладів працівникам Інституту, проведенням інвентаризацій основних засобів, товарно-матеріальних цінностей і коштів, перевірок організації бухгалтерського обліку і звітності, а також документальних ревізій; бере участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності Інституту за даними бухгалтерського обліку і звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення втрат і непродуктивних витрат; вживає заходів з попередження нестач, незаконної витрати коштів і товарно-матеріальних цінностей, порушень фінансового і господарського законодавства; веде роботу по забезпеченню суворого дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни, кошторисів адміністративно-господарських та інших витрат, законності списання з рахунків бухгалтерського обліку нестач, дебіторської заборгованості та інших втрат, збереження бухгалтерських документів, оформлення і здачі їх у встановленому порядку в архів; забезпечує складання балансу й оперативних зведених звітів про доходи і витрати коштів, про використання бюджету, іншої бухгалтерської і статистичної звітності, подання їх у встановленому порядку у відповідні органи; своєчасно забезпечує Інститут необхідним для його діяльності матеріальними ресурсами – меблями, папером, канцелярським приладдям, оргтехнікою та іншим інвентарем; забезпечує утримання в належному технічному, санітарному і протипожежному стані службові приміщення, де розміщується Інститут; здійснює організаційне забезпечення транспортного обслуговування керівництва Інституту; забезпечує належну та безперебійну роботу телефонного зв'язку, мережі інтернет, інформаційних електронних баз тощо

Умови оплати праці

посадовий оклад – 8200 грн.

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів»;

- надбавка та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

на постійній основі

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4.Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка.

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,  за 2016 рік

 

Документи приймаються до 16 год. 45 хв. 10 квітня 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

Тестування  13  квітня  2017 року о 14  год. 00 хв., м. Київ, вул. Липська,16

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Просяник Інна Іванівна, 281-08-89, prosyanyk@memory.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

повна вища освіта за освітнім ступенем магістр

2

Досвід роботи

на посадах державної служби категорії "Б" чи  "В"  або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища освіта у галузі знань: облік і аудит, економіка підприємства

2

Знання законодавства

Конституція України; Закони України: «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про Кабінет Міністрів України», «Про інформацію», "Про доступ до публічної інформації", «Про звернення громадян»,  «Про публічні закупівлі»,  «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; Бюджетний Кодекс України;  Кодекс законів про працю України;  Податковий кодекс України;  Цивільний кодекс України; Господарський кодекс України;  постанова Кабінету Міністрів України від 12 листопада 2014 р. № 684 «Деякі питання Українського інституту національної пам’яті»; постанова від 30 листопада 2011 р. №1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади»; інші акти законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку бюджетних установ, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядок приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань

3

Професійні чи технічні знання

знання особливостей: організації роботи з  ведення  бухгалтерського  обліку;  раціонального   та   ефективного   розподілу   посадових обов'язків   між працівниками   з  урахуванням  вимог  щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку; підготовки проектів договорів (контрактів),  у тому числі про повну  індивідуальну  матеріальну  відповідальність,  забезпечуючи  дотримання   вимог   законодавства   щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна; перевірки стану бухгалтерського обліку та звітності у бухгалтерських службах  бюджетних  установ, які підпорядковані Інституту; відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок; визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики;  визначення оптимальної  структури  бухгалтерської  служби  та чисельності її працівників; призначення на посаду та звільнення з посади працівників бухгалтерської служби; вибору та впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та  звітності; створення умов  для належного збереження майна,  цільового та ефективного      використання       фінансових,   матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів;  визначення джерел   погашення  кредиторської  заборгованості, повернення кредитів, отриманих з державного або місцевого бюджету;  удосконалення порядку здійснення поточного контролю; перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів); проведення розрахунків відповідно до укладених договорів; приймання і видачі грошових коштів; оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;   відображення у  бухгалтерському  обліку  всіх  господарських операцій; складення звітності; погашення  та  списання  відповідно  до  законодавства дебіторської   заборгованості   бюджетної  установи  та бюджетних установ, які їй підпорядковані; нарахування заробітної плати, встановлення посадових окладів і надбавок працівникам

4

Спеціальний досвід роботи

бажано досвід роботи на посаді головного бухгалтера бюджетної організації

5

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook Express, Internet), знання особливостей поширення інформації в соціальних мережах – facebook, twitter, youtube, google, linkedin

6

Особистісні якості

уміння працювати з великими масивами інформації; уміння працювати в умовах багатозадачності; навички системного мислення: навички контролю умов, цілей, процесів комунікації, часу, ризиків; уміння самостійно перевіряти і оцінювати виконану роботу